Hur kan vi hjälpa till?

Det är oss du kontaktar vid distributionsfrågor, exempelvis utebliven/sen tidning eller andra frågor som gäller din prenumererade tidning. Nedan finner du information som är bra att känna till innan du reklamerar och hur du kan kontakta oss.

För att hjälpa våra distributörer göra en snabb och smidig leverans till din postlåda finns det några saker du kan tänka på.

Se till att du har tydlig märkning på din postlåda med namn och/eller adress.

Tänk på att brevlådan ska sitta väl synlig och vara lätt att nå. Se till att den inte blockeras på något sätt. Klipp gärna häcken under sommaren och skotta på vintern runt lådan

Utebliven tidning och veckolåda? Kontrollera så att din tidning inte har fastnat i locket.

Distribution av Örebroar’n sker under hela onsdagen. Meddela om utebliven tidning först på torsdagen.

Distribution av Södertälje Posten sker under hela torsdagen. Meddela om utebliven tidning först på fredagen.

Distribution av Magazin24 och VLT XL (Vestmanlands Läns tidning torsdagar) sker med ordinarie distribution på natten.

Har du flyttat till ny adress behöver du kontakta respektive tidning du har en prenumeration hos.

Utebliven tidning?

Vi beklagar att du inte fått din tidning idag!

För att vi ska kunna åtgärda problemet snarast möjligt ber vi dig fylla i reklamationsformuläret nedan. Alla stjärnmarkerade fält är obligatoriska.

Det går även bra att kontakta kundtjänst på 010-110 1650